Thursday 5 April 2012

KUNJUNGAN ZIARAH KASIH PUTERI KE DUN AMPANGAN (05hb.April 2012)


SEREMBAN




Hari ini 05hb.April 2012 (Khamis) selepas selesai sahaja program bersama Isteri Perdana Menteri dan Pandu Puteri Malaysia Cawangan Negeri Sembilan, sekali lagi saya mengetuai Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Seremban bersama ahli jawatankuasa serta ahli puteri membuat Kunjungan Ziarah Kasih Puteri (KZKP) ke Dun Ampangan bagi menziarahi dan melawati 4 buah keluarga yang kurang bernasib baik serta memerlukan perhatian dari keperihatinan kita semua.
Seperti biasa, kehadiran rombongan kami disambut dengan penuh mesra dan mereka amat berbesar hati dengan kunjungan yang dibuat ini. Pergerakan Puteri UMNO Seremban juga menyampaikan bantuan dan sumbangan kepada penerima-penerima yang dilawati di Dun Ampangan. Ada diantara mereka yang menerima kerusi roda bagi tujuan mempermudahkan pergerakan.

 Jadual Esok
06hb.April 2012 (Jumaat) - DUN Nilai

Berkumpul Jam 5 ptg -Depan BSN Mantin
 
Kepada mereka yang mempunyai maklumat tentang mereka yang susah/kecacatan dan yang menerima musibah, bolehlah emailkan ke : srikandimasyarakat@yahoo.com    

Sekali lagi, saya menyeru kepada mereka yang ingin turut sama menyertai ataupun menghulurkan Sumbangan/ Bantuan (Swasta / NGO / Orang Perseorangan) kepada mereka ini atau untuk siri-siri berikutnya bolehlah berhubung terus dengan urusetia di Bilik Gerakan Puteri UMNO Seremban di College Height, Sikamat. Seperti pepatah ini :-


"Esok pasti ada tetapi esok belum pasti untuk kita. Beringat-ingatlah untuk menghadapi esok yang pastikan mendatang".



 Kunjungan Ziarah Kasih Puteri UMNO Bah.Seremban ke rumah Makcik Jain Bibi 
@ Kamisah bt.Abd.Kadir di Jiboi Baru Ampangan.

 Beliau mengidap sakit saraf dan lumpuh anggota badan sebelah kiri.


 Puteri UMNO Bahagian Seremban menyampaikan sumbangan berupa kerusi roda kepada Makcik Jain Bibi @ Kamisah bt.Abdul Kadir dan mendoakan agar kesihatannya bertambah elok.


Melawat Bendahari Wanita UMNO Cawangan Ampangan Barat, Makcik Mok Che bt. Abu Bakar yang mengidap sakit saraf tulang.

Rombangan Kunjungan Ziarah Kasih Puteri bergambar bersama Makcik Mok Che bt.Abu Bakar dan kelihatan juga Saudara Ros Sahar, Pegawai Penyelaras Pusat Khidmat Masyarakat BN Dun Ampangan.

Menziarah seorang Ibu Tunggal, Pn.Nor Simah bt.Mohamed Rose yang mempunyai 2 orang anak yang masih bersekolah. Malangnya beliau tiada pekerjaan dan pendapatan bulanan yang tetap.

Menziarah Makcik Aziman bt.Abu Hasan yang mengidap kencing manis dan darah tinggi yang serius.


Salam Perjuangan,

"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"   
Wan Salwati Hj.Abdullah
Pegawai Khas YB.Menteri Belia & Sukan Malaysia
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.



Untukmu Belia 48 Hari Lagi !!!
"KUASA BELIA"

No comments:

Post a Comment