Thursday 5 April 2012

ISU LGBT : Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender ke Parlimen



SEREMBAN


Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim akan membawa usul di Dewan Rakyat minggu depan bagi melarang golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) daripada menjadi ahli Dewan Rakyat serta Dewan Negara.

 

Menurut Zahrain yang mewakili Konsensus Bebas, usul itu perlu dibawa kerana gaya hidup LGBT adalah dilarang di negara ini dan aspek agama Islam sebagai agama rasmi di negara ini perlu dipelihara.


Kalau layak menjadi ahli Dewan Rakyat, ia bermakna individu itu layak menjadi Perdana Menteri, kita tidak mahu Perdana Menteri kita pusing satu dunia dengan pasangannya yang sama jenis, ini akan memberi impak buruk kepada negara.


Beliau sedang mengarang usul mengenai perkara ini dan mungkin pada Isnin depan akan dibentangkan di Dewan dengan izin daripada Speaker Dewan Rakyat.


Saya merasakan bukan setakat LGBT sahaja tetapi juga kepada mereka yang mempunyai ciri atau condong kearah Kaki Perempuan, Kaki Botol, Kaki Judi, Kaki Rasuah, Kaki Songlap @ Kaki Rembat. Kaki Pukul @ Kaki Gengster dan sebagainya harus dinafikan hak sebagai Ahli Parlimen.


Marilah kita fikirkan bersama.

 

Salam Perjuangan,



"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"
 
Wan Salwati Hj.Abdullah
Pegawai Khas YB.Menteri Belia & Sukan Malaysia.
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.



Untukmu Belia 48 Hari Lagi !!!
"KUASA BELIA"



No comments:

Post a Comment