Thursday 22 March 2012

Puteri Puteri Seremban

Kunjungan Ziarah Kasih Puteri 











Hari ini, PS selaku Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian mengetuai Kunjungan Ziarah Kasih Puteri di Dun Sikamat dengan disertai oleh ahli Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Seremban.

Kunjungan ziarah ini bertujuan untuk melawat masyarakat di Dun Sikamat yang kurang bernasib baik dan mereka yang memerlukan bantuan serta perhatian. Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Seremban juga tidak melepaskan peluang dengan menghulurkan keperluan makanan asas dan hamper.

Program seumpama ini telah lama PS laksanakan bersama rakan-rakan seperjuangan didalam Puteri untuk membantu masyarakat setempat dalam menghadapi kehidupan seharian.Terima kasih juga kepada Ahli Jawatankuasa yang berkesempatan dan Ahli-Ahli Puteri UMNO yang hadir. 

Program Kunjungan Ziarah Kasih Puteri ini menyamai program Menyusur Akar yang dilaksanakan di seluruh bahagian. Program Kebajikan merupakan antara program yang begitu dekat di hati puteri.

Insyallah program-program seumpama ini akan diperhebatkan disamping program-program serta aktiviti yang telah dirancangkan untuk mereka yang berada di Bahagian Seremban.

Salam Perjuangan,


"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"

Wan Salwati Hj.Abdullah
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.


No comments:

Post a Comment