Sunday 8 April 2012

Terima Kasih Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil


SEREMBAN


Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang akan menamatkan tugasnya sebagai Ahli Dewan Negara dan menteri Ahad ini.  Beliau meluahkan rasa sayu untuk meninggalkan warga kementerian itu setelah 11 tahun bersama.
 

Pada 11 Mac lalu, Shahrizat mengumumkan pengundurannya daripada Kabinet dengan meletakkan jawatan sebagai menteri apabila tempoh pelantikannya selaku Ahli Dewan Negara tamat Ahad ini.



Namun, Shahrizat mengumumkan akan terus kekal sebagai Ketua Wanita UMNO dan Ketua Wanita Barisan Nasional (BN).



Sementara itu, pada saat-saat terakhir sebagai menteri pagi ini, Shahrizat sempat menghadiri perhimpunan bulanan kementeriannya yang dibuat secara tertutup apabila hanya dihadiri oleh warga kementerian itu di Putrajaya.


Manakala jawatan yang dikosongkan itu akan dipangku oleh YAB Datuk Seri Najib B.Abd Razak merangkap Perdana Menteri Malaysia.


Disini, saya ingin mengambil kesempatan ini, ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Datuk Seri Shahrizat diatas komitmen dan jasa beliau selama beliau menerajui kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat. 



Walau bagaimanapun perjuangan ini bukannya perlu berhenti disini tetapi ia tetap diteruskan untuk pembangunan dan kemajuan wanita di Malaysia.  


Salam Pejuangan.


"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan "


Wan Salwati Hj.Abdullah  
Peg. KhasYB.Menteri Belia & Sukan Malaysia 
Exco Puteri UMNO Malaysia
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban
MKT Gerakan 4B Malaysia  
Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.





Untukmu Belia 45 Hari Lagi !!!
"KUASA BELIA"

No comments:

Post a Comment