Friday 27 April 2012

Azmin Ali dicabar adik jalani DNA



Negara sedang sibuk memperkatakan dan memprotes tentang Himpunan Bersih 3.0, tiba-tiba kita dikejutkan dengan kenyataan yang cukup berani oleh Ummi Hafilda Ali yang mencabar abangnya, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali agar menyerahkan darahnya dan anaknya, Farah Afifah kepada polis untuk ujian asid deoksiribonukleik (DNA) bagi membersihkan nama mereka.

 
Menurutnya, tindakan itu penting bagi menjawab dakwaan bahawa isterinya, Shamsidar Taharin menjalin hubungan sulit dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Kalau Azmin benar-benar lelaki sejati, dia patut menyerahkan darahnya untuk membersihkan semua fitnah jahat yang didakwa oleh orang ramai dengan mengatakan Farah Afifah bukan anaknya.

Sebagai seorang bapa bertanggungjawab dan lelaki Islam sejati, Azmin kena bersihkan tuduhan itu kerana ia sangat berat.



Bagi semua rakyat Malaysia pasti tertunggu-tunggu apakah reaksi Azmin Ali terhadap cabaran yang dinyatakan oleh adiknya sendiri. Pepatah Melayu ada menyebut "Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah"


Adalah lebih baik Azmin Ali menyahut cabaran yang telah dibuat oleh adiknya Ummi Hafilda agar segala prasangka serta persepsi rakyat dapat terjawab. 


Kita tunggu..........


Salam Perjuangan

" Suara Belia Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan "


Wan Salwati Hj Abdullah 
Pegawai Khas YB Menteri Belia & Sukan Malaysia
Exco Pergerakan Puteri UMNO Malaysia
Ketua Pergerakan UMNO Bahagian Seremban
Ahli Majlis Kerja Tertinggi 4B Malaysia
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia
Presiden Majlis Belia Negeri. Negeri Sembilan.



UNTUK BELIA 26 HARI LAGI!!!
 

 "KUASA BELIA"

No comments:

Post a Comment