Sunday 25 March 2012

PM : DI PORT DICKSON, N.SEMBILAN

Penduduk teruja terima rumah mampu milik daripada Najib


Penduduk Taman Intan Duyung, Port Dickson di sini teruja apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sudi menyaksikan penyerahan rumah mampu milik berkualiti daripada pemaju kepada kerajaan negeri untuk diserahkan kepada penduduk yang layak.

Walaupun majlis berkenaan simbolik kepada penyerahan sebenar rumah kepada penduduk yang akan dibuat melalui undian tidak lama lagi, penduduk optimis, ia satu pemberian yang ikhlas dalam memastikan rakyat mendapat kehidupan yang lebih sejahtera dan selesa.

 

Keyakinan rakyat bertambah, PRU semakin dekat - PM

 


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rasa keyakinan rakyat terhadap kerajaan semakin bertambah dan itu tandanya pilihan raya umum semakin dekat.

Barisan Nasional (BN) diyakini dapat memenangi tampuk pemerintahan sekali gus memenangi pilihan raya umum akan datang dengan mengambil kira calon yang dipilih itu hendaklah berkriteria calon yang boleh memenangkan parti.

Saya rasa-rasalah dan bila sudah dekatlah tu (pilihan raya umum),” katanya dalam ucapan pada majlis penyerahan 70 Rumah mampu milik berkualiti tinggi di Taman Intan Duyung, Port Dickson, dekat sini hari ini

PS mengucapkan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri Malaysia dan juga YAB Menteri Besar Negeri Sembilan yang begitu perihatin tentang permasalahan rakyat tanpa mengira bangsa khususnya di Negeri Sembilan dan amnya diseluruh tanah air.


Salam Perjuangan


"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"

Wan Salwati Hj.Abdullah
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.




No comments:

Post a Comment