Monday 2 April 2012

MBN Bersama MBDBM (02hb.April 2012)



Majlis Belia Negeri, Negeri Sembilan hari ini mengadakan perbincangan dua hala bersama Majlis Belia Daerah Brunei Muara bertempat di Hotel Sutera Seremban2. Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus,

Perbincangan ini bertujuan menyambung semula MOU yang pernah dibuat pada tahun 1997 yang lalu. Ianya adalah langkah awal bagi meneruskan hubungan dua hala diantara MBNNS dengan MBDBM.

Perbincangan ini disertai oleh Mantan Presiden MBNNS iaitu Y.Bhg.Dato' Hj. Mohd Nor Nordin b Adbullah, En.Khaidir b.Jamal, Saudara Wan Mohd Fazamy Azwandy Mohd Razali, Setiausaha Agung MBNNS Saudara Kahar Kamaruddin dan saya sendiri selaku Presiden MBNNS bersama Jawatankuasa Teringgi MBN.NS. Hasil perbincangan ini akan dibawa ke mesyuarat exco yang akan datang untuk dibincangkan dengan lebih terperinci dan dihalusi bersama.

Manakala Majlis Belia Daerah Brunei Muara (MBDBM) diwakili oleh Tn.Hj .Awang Mohd Yusof b Hj. Awang Murni ( Naib Yang DiPertua MBDBM), Hj.Jawawi Hj.Ahmad (Timb.YDP MBDBM), Hj.Osman Pehin b. Dato'Hj.Mohd Tamin (Bendahari Agung MBDBM)

Semoga perbincangan ini dapat mengeratkan hubungan yang telah terjalin demi kemajuan belia Brunei dan N.Sembilan.


Sekitar perbincangan diantara MBN.NS dengan MBDBM.








Salam Perjuangan

"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"


Wan Salwati Hj.Abdullah
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.



Untukmu Belia 51 Hari Lagi !!!
"KUASA BELIA"


No comments:

Post a Comment