Thursday 7 March 2013

Mari sertai Program Juang Wanita Muda 2013 Sabtu ini..

Assalamualaikum wth,

Pertama sekali, saya ingin bermohon maaf kepada pembaca yang setia mengikuti perkembangan  saya di blog yang saya dedikasikan ini untuk para sahabat budiman..

Mengambil masa  yang agak lama untuk kembali ke Teratak Paradigma Srikandi, seolah-olah sepertinya saya tidak ingat jalan pulang. Sibuk ke sana ke mari.. 

Hakikatnya, saya cuma manusia biasa yang mampu merancang, tetapi amat sukar melaksanakannya.. Di samping melayan jadual tugasan yang tidak pernah kosong.. sesekali saya meninjau blog kesayangan.. Hari ini saya gagahkan diri.. demi Paradigma Srikandi..

Rindu rasanya hendak menulis, tersenyum mengenang program yang saya hadiri.. Di sebalik duka ada senyum.. di sebalik senyum ada peristiwa.. di sebalik peristiwa satu kepuasan.. Kini, saya kembali untuk berkongsi dengan sahabat sekelian.

Saya mulai dengan ini..


Adakah anda berminat menyertainya?? Hantarkan komen anda di ruangan komen..  

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment