Monday 22 October 2012

1 undi 1 kemenangan, 1 undi 1 kemenangan, 1 undi 1 kemenangan, banyak undi boleh menang








Assalamualaikum wth,

Saya mulakan dengan Man Jadda Wajadda.. Semoga apa yang diusahakan mendapat keberkatan daripada Allah Taala.

Sejurus selepas program bersama Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Rasah yang diketuai oleh saudari Norasyikin Abdul Rahman, di Hospital Tuanku Jaafar Seremban  pagi tadi, kami ke Bilik Gerakan Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Seremban bagi mengemaskini data dan maklumat yang ada.

Saya tidak boleh melakukan dan melaksanakan ini seorang diri.. dan memerlukan bantuan.. bantuan sebagai gerak kerja berpasukan.. kerja berpasukan itu penting bagi memburu kemenangan.

Pilihanraya Umum ke-12, kami kalah bukan bermakna kami lemah.. kami kalah kerana mereka mahu melihat kami kuat. Mereka mahu kami memperbaiki segala kelemahan dan kekurangan.

Senario yang dapat kita lihat pada hari, sokongan masyarakat telah pulih dan mereka telah nampak apa yang dilakukan oleh pihak pembangkang.

Adalah menjadi tugas dan tanggungjawab kami untuk memburu kemenangan walaupun dengan 1 undi.. 1 undi 1 kemenangan, 1 undi 1 kemenangan, 1 undi 1 kemenangan.. banyak undi boleh menang.

Itulah usaha dan daya kami perjuangkan demi agama, bangsa dan negara. Mudah-mudahan gerak kerja dan usaha kami memburu kemenangan tercapai akhirnya, amin.


Berjuang atas nama keikhlasan,



Wan Salwati Hj Abdullah
Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Seremban
 

No comments:

Post a Comment