Wednesday 19 September 2012

Mesyuarat Khas Lawatan YAB PM ke NS - 'Jelajah Janji Ditepati'


Mesyuarat bagi menyambut kehadiran YAB PM ke Negeri Sembilan


Perdana Menteri, Dato’ Seri Mohd Najib bin Tun Abd Razak akan hadir ke Negeri Sembilan dalam siri Jelajah Merdeka Ditepati pada 29 September 2012, sehari selepas pembentangan bajet 2013.

Beberapa program akan dirangka bagi membolehkan rakyat Negeri Sembilan beramah mesra dengan pemimpin tertinggi negara termasuklah bersarapan pagi bersama penduduk di kawasan yang terpilih.

Perdana Menteri juga akan hadir  untuk pengundian plot tanah sekolah antara Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil dan Sekolah Jenis China dalam program pelancaran Bandar Baru Sendayan.

Dasar 1 Malaysia

Pelbagai dasar yang diperkenalkan oleh kerajaan untuk mensejahterakan rakyat. Dasar-dasar ini diwujudkan bukan semata-mata untuk pilihanraya, tetapi ianya untuk rakyat Malaysia yang berbilang kaum.

Amat merbahaya kepada rakyat jika menyokong kepada pemimpin yang terdesak. Generasi muda hari ini jangan menggadaikan maruah dan negara hanya kerana janji-janji yang belum pasti.

Sumber : N9kini

p/s : Semoga persiapan menyambut PM pada 29 September 2012 berjalan mengikut seperti yang diperbincagkan. Terima kasih semua.



Ikhlas,

Wan Salwati Hj Abdullah

No comments:

Post a Comment