Tuesday 27 March 2012

Subsidi Ditambah, Harga Minyak Kekal..Terima Kasih BN


Beruntungnya kita sebagai rakyat Malaysia dan mempunyai kerajaan yang memahami keadaan rakyatnya apabila terus memberi subsidi sebanyak 10 sen seliter berikutan kenaikan harga minyak dunia dan bagi memastikan harga runcitnya terus kekal pada paras RM1.90 seliter.

PS percaya langkah yang diambil oleh kerajaan ini bertujuan bagi memastikan rakyat tidak dibebani kesan sampingan berikutan kenaikan harga minyak global ketika ini.

Secara dasarnya, pengekalan harga petrol ini tidak akan meningkat kos kehidupan rakyat. Jika ini tidak dilakukan sudah pasti harga barang dan keperluan lain akan turut meningkat naik.

Keperihatinan yang diberikan (telah dilakukan) oleh kerajaan Barisan Nasional dan bukannya janji janji yang belum pasti tertunai  amat dinantikan oleh rakyat didalam meneruskan kelangsungan kehidupan yang mencabar ini.

Tahniah dan Syabas kepada kerajaan Barisan Nasional yang benar-benar membela nasib rakyat ini kerana subsidi ini juga turut dinikmati dan dikecapai bersama, sama ada mereka didalam UMNO, BN ataupun mereka yang berada dikem pembangkang. Lihatlah dengan mata hati kita dan nilailah dengan sewajarnya apa yang telah BN berikan kepada kita semua.

Salam Perjuangan,

"Suara Belia/Anak Muda Bersatu, Tidak Dapat Dikalahkan"

Wan Salwati Hj.Abdullah
Ketua Puteri UMNO Bah.Seremban / Exco Puteri UMNO Malaysia
MKT Gerakan 4B Malaysia / Presiden Majlis Belia Negeri N.Sembilan
Ahli Lembaga Penasihat IKRAR Malaysia.

No comments:

Post a Comment